Tennislessen

Tennisles bij LTC IJsselhamTennisles is leuk en leerzaam. En of u nu een doorgewinterde competitiespeler bent of juist voor het eerst een balletje wilt gaan slaan, bij LTC IJsselham bent u aan het juiste adres.  Voor jong en oud bieden wij lessen aan waarbij wij op uitdagende en enthousiaste wijze iets toe willen voegen aan uw tennisspel. Uw slagen worden verbeterd, we werken aan de tactiek in zowel het dubbelspel als het enkelspel en we creëren een gezellige les waarin u met uw tennisvrienden samen een balletje kunt slaan of juist nieuwe tennispartners kunt ontmoeten.

De tennislessen worden dit jaar aangeboden op de woensdag avond. Begin april starten de lessen en deze gaan door t/m eind november, waarbij in de vakanties en op  feestdagen de lessen uitgeroosterd zijn.

Geef je nu op voor tennisles seizoen 2024

Ook in 2024 hebben we voor alle leden, jeugd en volwassenen, weer een mooie aanbieding voor een heel seizoen tennislessen op onze mooie Advantage Red Court tennisbanen. Goede banen, een nieuwe tenniservaring, een mooi moment om les te nemen en alle technieken en tactieken op een goede manier te leren en te oefenen. Je bent nooit uitgeleerd, iedereen kan op zijn niveau nog verbeteren. Bovendien ben je lekker in beweging en is lessen ook nog eens heel gezellig.

Hoe ziet het aanbod eruit?
Een heel seizoen tennisles voor € 135 voor volwassenen, voor jeugd bedraagt dit € 100. Het lesseizoen begint op woesdag 27 maart en duurt tot en met eind november. De lessen duren 50 minuten en worden op de woensdagavond gegeven door een gediplomeerd tennisleraar Ingmar van der Duim. De jeugd begint om 17:00 uur, de volwassenen vanaf ca. 19:00 uur. Het definitieve lesrooster is afhankelijk van het aantal aanmeldingen. De prijs is op basis van een groepsgrootte van ongeveer 8-10 personen. In schoolvakanties zijn er geen lessen. Dit geldt ook voor de week dat we ons eigen open toernooi organiseren in juni. Totaal kom je dan over een seizoen uit op ca. 20 lessen.

Hoe kun je je opgeven?
Lijkt het je leuk om komend seizoen les te nemen? Geef je dan nu op. Stuur vóór 19 maart een mail naar Simone, mailadres [email protected] . Heb je speciale voorkeuren wat betreft lestijd en/of groepssamenstelling, vermeld deze dan ook, dan proberen we hier zo veel mogelijk rekening mee te houden. Je kunt je ook als groep opgeven. De definitieve indeling wordt eind maart gemaakt en gecommuniceerd. Heb je vooraf al vragen over de lessen of wil je iets overleggen, stuur een mail, whatsapp of bel met Simone (06 - 3462 5587).

We hopen, net als in voorgaande jaren, op een mooie deelname. Alvast veel tennis- en lesplezier gewenst!

Onze trainer
Even onze trainer voorstellen: Mijn naam is Ingmar van der Duim, ik ben 20 jaar oud. Ik ben geboren in Heerenveen en leef mijn hele leven al in Noordwolde waar ik op mijn vierde begon met tennissen bij LTC Noordwolde. Ik woon samen met mijn ouders en mijn twee jaar jongere broer. Mijn hobby´s zijn skiën, voetbal, padel en uiteraard tennis. Na al die jaren tennis bij de KNLTB en bij tennisvereniging Ten Woude in Heerenveen ben ik nu bezig om mijn diploma’s te halen voor tennistrainer op het CIOS in Heerenveen. Bij vragen of opmerkingen kunnen jullie mij bereiken op 06-10925367.