LIDMAATSCHAP TENNISLEDEN LTC IJsselham

Om gebruik te mogen maken van de tennisaccommodatie van LTC IJsselham dient men lid te zijn van de vereniging. Ook indien men alleen les heeft.

Het lidmaatschap kan verkregen worden middels invulling van ons inschrijfformulier op deze site. Onder het kopje inschrijfformulier kan deze ingevuld worden. Na goedkeuring ben je dan lid van onze club.

Bij inschrijving gaan wij er vanuit dat u akkoord gaat met ons privacybeleid. Deze is in te zien door hier te klikken.

Opzegging dient schriftelijk te geschieden, uiterlijk voor 1 december van het voorgaande jaar. De opzegging is pas definitief nadat de ledenadministratie/penningmeester de ontvangst van de opzegging heeft bevestigd.

Contributie 2024

De contributie voor 2024 bedraagt.

Jaarcontributie Seniorenlid € 120,00
Jaarcontributie Juniorlid t/m 12 jaar € 35,00
Jaarcontributie Juniorlid 13 t/m 17 jaar € 50,00
Jaarcontributie Seniorenlid 18 t/m 24 jaar € 60,00

Dit is exclusief De KNLTB bijdrage van per lidmaatschap € 20,03, dit is bedrag 2024.

De inning van de contributie vindt plaats door middel van automatische incasso na de ALV.
Een sleutel van het park is voor € 6,25 borg af te halen bij de secretaris.

Vrijwilligersdiensten

Van ieder seniorlid wordt vanaf het tweede jaar van lidmaatschap verwacht dat hij of zij elk jaar een aantal keren iets doet voor de club. Dat kan zijn huishoudelijke dienst, kantinedienst of technische dienst.
Dankzij de inzet van de leden voor al deze diensten kan de contributie van de tennisclub betaalbaar worden gehouden. Het bestuur rekent op een ieders medewerking.
Een e-mail voor het opgeven van je dienst naar keuze wordt voor het begin van het nieuwe seizoen toegestuurd.
Leden van 70 jaar en ouder worden, op verzoek, vrijgesteld van dienst.

Baanhuur

De huur van een baan bedraagt €20,00 per dagdeel per baan. Wil je graag een baan huren zonder dat je lid bent dan kunt u bellen met onze penningmeester Wilfired Fluitman, 0623447008

Ben je lid en wil je graag iemand meenemen om te tennissen die nog geen lid is? Je mag een keer een gast meenemen, dit kan je aanvinken in de KNLTB club App. Wil je dit vaker dan één keer doen, dan kost dit € 10,00 per keer.

Tennisles

De mogelijkheid bestaat om te lessen op onze banen. Hierover meer onder het menu Activiteiten.