Personal information

KNLTB lidmaatschap

Wat leuk dat je lid wilt worden van L.T.C. IJsselham! Met je lidmaatschap ben je ook direct lid van de KNLTB. Kijk hier voor de voordelen.

1/4 Algemeen

2/4 Vrijwilligerswerk
3/4 Soort lidmaatschap Soort lidmaatschap
4/4 Jaren ervaring met tennis?

Wist u dat...

• ...we een actieve club zijn en je alles kunt volgen via onze website www.ltcijsselham.nl en via de nieuwsbrieven die je per mail ontvangt?

• ...je kunt gaan tennissen wanneer je wilt zodra je ingeschreven staat en na bevestiging van ons,  dit gaat via de KNLTBclubApp of via onze website?

• ...dat je in de winter gewoon door kan tennissen omdat onze banen daarvoor geschikt zijn, mits het niet dooit?

• ...er elke week toss is op een vast tijdstip waar je vrijblijvend kan aansluiten om met anderen te tennissen?

• ...bij de eerste vraag op het inschrijfformulier een pasfoto moet worden toegevoegd maar dat dit ook gewoon een selfie mag zijn?

Telefoon

Tennispark LTC IJsselham